
sekretarki jest dostarczanie pracownikom przedmiotów, bez których nie mogą oni pełnić służbowych obowiązków. Zaliczają się do nich segregatory na dokumenty, najróżniejsze teczki czy nawet tak banalne rzeczy jak długopisy – sprawdź moje źródło. W zależności od liczby zatrudnionych w biurze osób należy tak rozplanować zamawianie biurowych materiałów, by zawsze było ich trochę więcej – brakująca teczka konferencyjna czy papier do drukarki może bowiem w znaczącym stopniu opóźnić lub [łukasz sołtys] wręcz zatrzymać normalny tryb pracy w biurze, co nie jest korzystne. Kolejną kwestią jest zarządzanie bieżącą korespondencją przychodzącą do biura. Trzeba odbierać i nadawać ważne dla firmy przesyłki czy listy, a także zatrzymywać ważną korespondencję, która może być przydatna jeszcze w późniejszym okresie. W tym wypadku doskonale sprawdzą się funkcjonalne segregatory, które umożliwią posegregowanie korespondencji, a później także sprawne znalezienie potrzebnej rzeczy. Ostatnią kwestią jest organizowanie istotnych spotkań – zarówno wewnętrznych, jak i z zewnętrznymi kontrahentami. Zadanie to polega nie tylko na telefonicznym lub mailowym umawianiu spotkania, lecz także na przygotowaniu całej

konferencyjnej sali tak, by osobom uczestniczącym w spotkaniu niczego nie brakowało.