Przewoźnicy mogą przedstawić ciekawą ofertę reklamową. Przemieszczająca się reklama może sprawić, że przekaz dotrze do tysięcy potencjalnych klientów.
Plusem formy promocji outdoorowej, takiej jak reklama na autobusach jest ciągły kontakt zaprojektowanego przekazu z aktywną populacją mieszkańców miasta.

Źródło: http://www.flickr.com
Do dyspozycji reklamodawców przewoźnicy udostępniają zewnętrzną powierzchnię pojazdu, ale również w środku autobusu można umieścić niestandardowe formy reklamy. W kwestii takiej jak reklama autobusy Szczecin na przykład ma do zaoferowania kilka opcji. Jeżeli chodzi o reklamę na powierzchni zewnętrznej autobusu, proponuje się: tył pojazdu (także w opcji z szybą), bok autobusu (opcja oklejenia szyby tylko na jednym boku), a ponadto również opcjonalnie cała powierzchnia pojazdu łącznie z przodem – nawet pomocna strona, warto zajrzeć. Natomiast wewnątrz pojazdu można zamieścić następujące formy reklamy: plakaty przyklejone na zagłówkach siedzeń, albo zamieszczane wyżej przy pomocy przeznaczonych do tego konstrukcji, jak również nalepki oraz ulotki.

Źródło: http://www.flickr.com
koszt takich usług ustalany jest indywidualnie, w zależności od ilości autobusów, na których będzie reklama, ale także czasu ekspozycji przekazu. Ponadto, przewoźnicy oferują możliwość wynajęcia powierzchni reklamowych oraz ustawienia nośników reklamowych na terenie dworca i wokół niego.
Jeśli interesuje kogoś temat taki jak reklama reklamy kraków autobusy Krosno podobnie wiele innych miast w województwie podkarpackim, potrafi zaproponować wyjątkowo atrakcyjne ceny – reklamy na autobusach w Krośnie są skuteczne.