Niezawodne sposoby na pozyskiwanie klientów sektora kosmetycznego.

Współcześnie by zdobyć klienta w sektorze usług tak samo istotna co poziom usług jest prezencja. Zadbane miejsce, gdzie zapraszamy klientów robi pierwsze wrażenie. Dokładnie to samo robią wizytówki.

wizytówki dla salonów kosmetycznych i fryzjerskich

Autor: Sharon Wesilds
Źródło: http://www.flickr.com
Już ponad dwa tysiące lat temu niewiasty poszukiwały wszelakich sposobów na to, aby ich włosy uzyskały bardziej intensywny kolor, albo zgoła kompletnie inną barwę. Korzystały z henny, wywarów z roślin bądź farb metalicznych tworzonych z użyciem soli srebra oraz miedzi. Dopiero całe lata potem udało się stworzyć farby do włosów utleniające. Tak samo późno powstawały pierwsze studia fryzjerskie. Wizytówki takich przybytków są generalnie niezwykle podobne – tło to jakiś kobiecy kolor, pojawia się podobizna kobiety z długimi włosami oraz nazwa salonu – wizytówka, jakich wiele. Jako że każda kobieta ma potrzebę w miarę regularnego odwiedzania studia fryzjerskiego, istnieje sporo okazji na zdobycie przyszłego klienta. Trzeba jednak podejść do tego z pomysłem. Sztampowe wizytówki szybko znajdują się w śmieciach. Troszczymy się o każdy element wyposażenia naszego studia, opłaca się w taki sam sposób troszczyć się o wizytówki fryzjerskie, tak, by przyciągnęły one przyszłego klienta. Należy zasięgnąć porady fachowego grafika, a nie przygotowywać je w zaciszu własnego domu. Pierwsze wrażenie jest ogromnie ważne także w biznesie – prosto z tego źródła o wizytówkach dla salonów kosmetycznych.

Kolejny przybytek bardzo chętnie odwiedzany przez panie to salon kosmetyczny. Wizytówki również w tym przypadku są niezbędne. Wizytówki salon kosmetyczny (zobacz: urządzenie plasma) jaki powinien posiadać muszą oddawać wystrój całego salonu – jeśli stawiamy na klasykę, nie mogą one być pstrokate. Opłaca się zainwestować w oryginalność, jednak nie w ekstrawagancję – warto próbować z wizytówkami o niestandardowych kształtach, rozmiarach czy też wykonanymi z rzadkich materiałów. Rozchodzi się o to, aby klient pamiętał nasz salon kosmetyczny, wizytówki mają ową pamięć utrwalać. Oprócz tego ciekawą wizytówką prędzej podzielimy się ze znajomymi, proponując im salon. Jeżeli jest ona nieatrakcyjna, nie oddaje w ogóle wnętrza tak cenionego przez nas miejsca, uczynimy to niechętnie albo wcale. To zaskakujące, jak wiele zależy od takiego małego kartoniku z zamieszczonymi danymi kontaktowymi. Opłaca się zwrócić uwagę na takie szczegóły, albowiem to one wpływają na nasz sukces biznesowe oraz to, czy zdobędziemy nowych klientów – jak powinny wyglądać wizytówki fryzjerskie.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*