Jakim sposobem dotrzeć do nabywcy? Efektywne odmiany reklamy

Czy reklamodawcy odpowiednio znają efektywne formy reklamy? A może boją się ryzyka oraz stawiają na sprawdzone metody?
Na przestrzeni minionych pięciu lat poziom wydatków na reklamę typu outdoor w Polsce ulega kurczeniu.

firma - malunek

Autor: Cancillería del Ecuador
Źródło: http://www.flickr.com
Wartość ubiegłorocznych sumptów na outdoor w naszej ojczyźnie została oszacowana na 599,23 mln zł, co stanowiło około siedem % udziału w rynku promocji. Ilość nośników outdoorowych w ostatnich latach utrzymuje się na podobnym poziomie, co przy demografii naszej ojczyzny jak też ilości miejscowości o ilości obywateli ponad 100 000 daje duże zagęszczenie, sprawiając tym samym niechęć społeczną do owej formy promocji. Od wielu lat także słychać donośne dyskusje, że reklama (konstrukcje reklamowe producent) outdoorowa jest w naszym kraju na niskim poziomie (malowanie reklam). Nie znaczy to, iż zaciekawienie reklamodawców rynkiem OOH osłabia się, obserwujemy jednak tendencję do poszukiwania nowiutkich rozwiązań takich jak przykładowo murale reklamowe.
Rzecz jasna prym w reklamie zewnętrznej wiedzie wielki format, jakiego zadaniem, poza przyciągnięciem uwagi, jest także budowa poczucia stabilności. Reklamodawcy szukają jednakże czegoś więcej i tu z pomocą przybywa ambient i nietypowe wykorzystanie powierzchni. Tenże, stosunkowo młody kierunek w reklamie OOH, oddziałuje nie jedynie kreacją, ale też formą i kontekstowym ulokowaniem. Warto zwrócić uwagę na powracające do łask artystyczne malowanie ścian (artystyczne ściany). Tenże typ reklam OOH jest droższy od banalnych siatek, lecz daje szerokie możliwości.

Murale zdobywają większy szacunek odbiorców z uwagi na manualne wykonanie, a więc swe walory artystyczne, sam przebieg tworzenia jest niepospolity i bardzo przyciąga uwagę przechodniów.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*