Główne informacje o kampaniach AdWords

Każdy, kto zastanawia się nad reklamą swojej strony w internecie, na pewno spotkał się z definicją reklamy Google Adwords. Jest to bardzo skuteczne, dobrze postrzegane przez odbiorców, narzędzie marketingowe, lecz by odpowiednio go używać, trzeba je przede wszystkim dobrze poznać.

Na rynku znajdziemy mnóstwo ofert dotyczących kursów z przygotowywania reklam AdWords. Jeśli nie mamy czasu albo chęci, by samodzielnie zgłębiać techniki reklamowania się w internecie, można skorzystać z pomocy profesjonalnej agencji, zajmującej się planowaniem i realizacją kampanii AdWords. Bez względu jednak na to, którą opcję wybierzemy, dobrze jest wiedzieć cokolwiek na temat tego sprytnego narzędzia marketingowego. Znajdziemy je choćby na tej stronie.

Kampanie Google AdWords umożliwiają umieszczanie reklamy witryny internetowej w wyszukiwarce Google. Niewątpliwą zaletą tego typu reklamy jest to, że dociera ona do osób, zainteresowanych określonymi produktami albo usługami. Idea reklamy AdWords polega na dobraniu trafnych słów kluczowych. Jeśli internauta wprowadzi w wyszukiwarkę te same frazy, nad wynikami wyszukiwania ukaże Mu się reklama (zobacz pozycjonowanie witryny) naszej witryny. Obecnie coraz większą popularnością cieszy się remarketing AdWords, umożliwiający dotarcie do użytkowników, którzy kiedyś zajrzeli już na naszą stronę. To daje nam większą gwarancję, iż komunikat reklamowy trafi do ludzi faktycznie zaciekawionych ofertą firmy.

strona internetowa

Autor: Maria Elena
Źródło: http://www.flickr.com

Remarketing AdWords wiąże się z licznymi zaletami. Dzięki temu narzędziu możemy z jednej strony utrwalić lojalność naszych dotychczasowych klientów względem marki, informować ich o aktualnych promocjach albo nakłaniać do transakcji wiązanych, z drugiej jednak strony możemy też namówić do odwiedzin sklepu i zrealizowania zakupu kogoś, kto już był na naszej stronie, ale z jakiegoś powodu rozmyślił się i nie doprowadził transakcji do końca. Więcej na ten temat dowiesz się w tekście o remarketingu AdWords. Jeżeli nigdy wcześniej nie stosowaliśmy kampanii reklamowej Google, możemy ubiegać się o darmowy kupon AdWords.

Dostaniemy go zarówno wtedy, gdy sami zgłosimy się do Googla z zapytaniem o jego przydzielenie, jak i wówczas, kiedy skorzystamy z fachowej pomocy certyfikowanej agencji. W obu przypadkach kupon AdWords przyznawany jest dla konta, powstałego nie dalej niż czternaście dni przed otrzymaniem kuponu. Kupon doliczany jest do budżetu kampanii Google AdWords po zużyciu przez nas pierwszych 100 zł.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*