
Ponadto programy lojalnościowe są zasobnym źródłem informacji mówiących o wybranym asortymencie, przyzwyczajeniach zakupowych, oraz innych priorytetach ustalonej grupy nabywców. Zamierzeniem gazetki reklamowej jest poinformowanie nowych nabywców o programie lojalnościowych, oraz stałych klientów o nowinach i działaniach dodatkowych z tym projektem połączonych. Gazetka E.Leclerc wypełniona jest artykułami przeróżnych marek, również różnych producentów. W tym nośniku jest możliwość sprzedaży danej powierzchni producentowi, w celu wspomożenia swoich działań, czy też powiadomienia o konkursie.
Absorbujący artykuł? Jeśli tak uważasz, kliknij bez ociągania ten odnośnik, ponieważ w witrynie prawnik w puławach, którą tutaj odnajdziesz, również jest coś ciekawego!
Gazetki reklamowe potrafią konstruować wizerunek sklepu, planować percepcję klientów, a nawet aktywować obrót handlowy. Gazetki reklamowe znacznie się różnią od siebie nie tylko pomiędzy sieciami, ale również w granicach sieci, albowiem każde wydanie jest w stanie realizować przeróżne funkcje.
Każda sieć handlowa tworzy kilka ustalonych okresów na przeprowadzenia akcji specjalnych. Akcje te odznaczają się znacznym wsparciem marketingowym przy zastosowaniu każdych użytkowanych przez daną sieć nośników. Gazetka z Leclerca odznacza się wówczas bardzo solidną i bogatą grafiką akcentującą wyjątkowość działań. Zabieg ten ma na celu odróżnienia jej od standardowych akcji promocyjnych. Gazetki reklamowe osiągalne na stronach internetowych są istotne szczególnie dla osób dbających o ochronę środowiska.